مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-04سياسي

چه ظرفیت های قانونی برای «ابطال آرای قضات فاسد» وجود دارد؟


دادگاه برخی از مسئولان و مقامات قضایی همچنان در حال برگزاری بوده و هر جلسه ابعاد تازه ای از برخی از تخلفات مرتبط با آنان منتشر می شود.

از ابتدای تشکیل جلسات این دادگاه یکی از سوالاتی که در افکار عمومی و شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفت این بود .

- دادگاه برخی از مسئولان و مقامات قضایی همچنان در حال برگزاری بوده و هر جلسه ابعاد تازه ای از برخی از تخلفات مرتبط با آنان منتشر می شود.

از ابتدای تشکیل جلسات این دادگاه یکی از سوالاتی که در افکار عمومی و شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفت این بود که اگر فساد و تخلف این افراد بوسیله حکم دادگاه اعلام شود تکلیف احکامی که در گذشته توسط آنان صادر شده چه می شود؟ آیا این احکام قابل ابطال هستند یا خیر؟ به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»حسن نوروزی یک از نماینگان مجلس و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی در گفتگویی امکان ابطال احکام صادره از سوی قضات متخلف را رد کرده و گفته بود چون این پرونده ها جنبه سیاسی و امنیتی دارد بهتر است که سخنگوی قوه قضاییه نسبت به آن اظهار نظر نمایند.

باید توجه داشت که تخلف قضات و امکان خطای عمدی در صدور رای و تصمیمات قضایی یکی از موضوعات مهمی است که فراتر از سرنوشت دادگاه طبری و دیگر مسئولان مرتبط خواهد بود و ممکن است تعدادی از قضات دیگر باشند که تخلافات آنان محرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه ظرفیت های قانونی برای «ابطال آرای قضات فاسد» وجود دارد؟

چه ظرفیت های قانونی برای «ابطال آرای قضات فاسد» وجود دارد؟