مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:202020-07-04اقتصادي

امکان تامین خدمات زیرساخت در زمینهای بالای اتوبان قزوین وجودندارد


معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: طبق اعلام دستگاه های خدمات رسان تأمین آب برای اراضی جدید و توسعه ساخت و ساز شهری در منطقه بالای اتوبان فعلاً امکان پذیر نیست.

- علی فرخ زاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات سرمایه گذاری در منطقه عظیمیه و زمین های 9 گانه بالای اتوبان گفت: طبق اعلام دستگاه های خدمات رسان تأمین آب برای اراضی جدید و توسعه ساخت و ساز شهری در آن منطقه فعلاً امکان پذیر نیست.

وی افزود: تا زمانی که در دراز مدت پروژه عظیم انتقال آب طالقان به نقاط مختلف استان صورت نگیرد نمی توان این امکانات را فراهم کرد و تا زمانی که مشکل کمبود آب استان و همچنین آب شهرستان آبیک برطرف نشده امکان دادن خدمات به این منطقه مهیا نیست.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: برای اجرای خدمات تأسیسات زیربنایی شامل خط انتقال مخزن سرویس، شبکه توزیع، چاه های آب، خط انتقال، تصفیه خانه، خطوط انتقال برق و گاز و آماده سازی زیرساخت تاسیساتی نیز هزینه سنگینی نیاز است که بر اساس مصوبه مجلس در دوره های قبل دولت اعتباری برای آماده سازی خدمات زیر ساختی تخصیص نمی دهد و باید توسط خود مالکین و تعاونی ها این کار صورت گیرد.

فرخ زاد ادامه داد: با تعاونی ها توافق صورت گرفته که در چند قسط هزینه را پرداخت کنند و دستگاه های خدمات رسان بتوانند شبکه را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تامین خدمات زیرساخت در زمینهای بالای اتوبان قزوین وجودندارد

امکان تامین خدمات زیرساخت در زمینهای بالای اتوبان قزوین وجودندارد