مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-05سياسي

1200 بسته گوشت گرم بین نیازمندان بیرجند توزیع شد


مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت گرم گوسفندی بین نیازمندان حاشیه شهر بیرجند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار یکشنبه شب در حاشیه مراسم توزیع این بسته ها اظهارکرد: توزیع بسته های گوشت گرم با همکاری با همکاری موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) قم و برنامه سمت خدا و در راستای سومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه انجام شد.

وی با بیان اینکه کار توزیع از امشب با همکاری سپاه بیرجند در محله های آسیب پذیر و حاشیه شهر بیرجند انجام خواهد شد، عنوان کرد: این طرح در قالب نذر قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) است.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی عنوان کرد: در ایام شیوع کرونا پیش از این نیز 70 راس گوسفند قربانی و 300 بسته گوشت گرم به همت برنامه سمت خدا تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت الاسلام سبزه کار با بیان اینکه همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد با بسیج از تاکید مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: در این راستا تمام برنامه های مساجد در استان با همکاری بسیج انجام خواهد شد.

وی به طرح سه شنبه های تکریم هم اشاره کرد و افزود: در این طرح هر سه شنبه اعضای کانون و پایگاه در منزل خانواده یکی از شهدای سرافراز برای قرائت فاتحه و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 بسته گوشت گرم بین نیازمندان بیرجند توزیع شد

1200 بسته گوشت گرم بین نیازمندان بیرجند توزیع شد