مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-05اقتصادي

تعطیلی 2 هفته ای مترو در شیراز


به دنبال افزایش شمار مبتلایان به کووید19 در استان فارس، خصوصا شهر شیراز و براساس تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا، فعالیت متروی شیراز بار دیگر متوقف شد.

- ایسنا/فارس به دنبال افزایش شمار مبتلایان به کووید19 در استان فارس، خصوصا شهر شیراز و براساس تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا، فعالیت متروی شیراز بار دیگر متوقف شد.

صبح یکشنبه 15 تیر و به دنبال قرار گرفتن نام استان فارس در فهرست مناطق در مرحله هشدار به لحاظ شیوع کروناویروس، فعالیت قطار شهری متوقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون استانداری و جانشین رییس ستاد استانی مبارزه با کروناویروس در فارس، روز شنبه 14 تیر از بازگشت بخشی از محدودیت های کرونایی به فارس خبر داده بود.

عبدالرضا قاسمپور با اشاره به اینکه 4 شهرستان فارس وضعیت قرمز دارند و تمام فعالیتها در این مناطق برای یکهفته متوقف خواهد بود، اعمال محدودیت در سایر شهرستانهای این استان برای یکهفته را یادآور شده بود.

قاسمپور تعطیل شدن ناوگان حمل و نقل عمومی، اعم از مترو و اتوبوس را نیز جزو همین تصمیمات اعلام کرد اما حیدر اسکندرپور شامگاه شنبه در مراسم افتتاح پروژه ای در شیراز گفته بود که برای تعطیلی کامل ناوگان حمل و نقل، نیازمند آماده سازی بسترهایی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 2 هفته ای مترو در شیراز

تعطیلی 2 هفته ای مترو در شیراز