مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-05ورزشي

مقابل تیم ماشین سازی تبریز باید هوشیارانه عمل کنیم


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ماشین سازی از حمله ها بسیار خوب استفاده می کند و باید خیلی مراقب باشیم و باید خیلی هوشیارانه عمل کنیم تا بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی تارتار شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز با بیان اینکه انتخاب رضا مهاجری به عنوان سرمربی تیم ماشین سازی، شوک مثبتی به این تیم وارد شده است، گفت: باید در این بازی با دقت بازی کنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم هر چند کار سختی است.

وی با اشاره به اینکه پس از مدت ها در خانه بازی خواهیم کرد، اظهار کرد: نمی توانیم از وجود هوادارانمان بهره ببریم که جای آنها واقعاً خالی است و بازی بدون تماشاگر هیچ لذتی ندارد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص غایبان این تیم در این بازی گفت: حبیب فرعباسی و میثم نقی زاده را به علت محرومیت نمی توانیم در مقابل ماشین سازی تبریز برای ما به میدان بروند اما بقیه بازیکنان شرایطشان خوب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بازی تیم های نفت مسجدسلیمان ماشین سازی تبریز از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 21 امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل تیم ماشین سازی تبریز باید هوشیارانه عمل کنیم

مقابل تیم ماشین سازی تبریز باید هوشیارانه عمل کنیم