مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-05بين الملل

روسیه برنامه ادعا شده برای شرکت پوتین در نشست گروه هفت را رد کرد


یکی از مقامات ارشد روسیه اعلام کرد، ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه رییس جمهور این کشور در نشست آتی گروه هفت شرکت خواهد کرد، نادرست هستند و بدون حضور چین این مذاکرات غیرممکن است.

- یکی از مقامات ارشد روسیه اعلام کرد، ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه رییس جمهور این کشور در نشست آتی گروه هفت شرکت خواهد کرد، نادرست هستند و بدون حضور چین این مذاکرات غیرممکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دویچه وله، روسیه ادعاهای مطرح شده را مبنی بر اینکه مذاکراتی برای شرکت مسکو در نشست امسال گروه هفت، شش سال پس از اخراجش از این گروه، در جریان است، رد کرد.

سرگیی ریابکوف، معاون وزیر دفاع روسیه گفت: ما هیچ مذاکره ای در این خصوص نداشته و نداریم.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که جان سالیوان، سفیر آمریکا در روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آربی سی اعلام کرد که در حال مذاکره با وزارت امور خارجه روسیه در خصوص این موضوع است.

روسیه در سال 2014 میلادی به دنبال الحاق شبه جزیره کریمه اوکراین، از این گروه بین المللی اقتصادی که پیش تر به گروه هشت یا جی 8 معروف بود، اخراج شد.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا که میزبان نشست امسال است پیش تر اعلام کرده بود که عقل سلیم می گوید که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه برای این مذاکرات دعوت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه برنامه ادعا شده برای شرکت پوتین در نشست گروه هفت را رد کرد

روسیه برنامه ادعا شده برای شرکت پوتین در نشست گروه هفت را رد کرد