مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-05سياسي

واکنش انصارالله به درخواست برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون نفتکش صافر


جنبش انصارالله یمن درخواست دولت مستعفی از شورای امنیت برای برگزاری نشستی پیرامون نفتکش صافر در دریای سرخ را در درجه نخست سیاسی دانست.

- جنبش انصارالله یمن درخواست دولت مستعفی از شورای امنیت برای برگزاری نشستی پیرامون نفتکش صافر در دریای سرخ را در درجه نخست "سیاسی " دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المسیره، محمد الزبیری، وزیر شیلات دولت صنعا در نخستین واکنش انصارالله به این درخواست دولت مستعفی یمن از شورای امنیت برای برگزاری نشستی ویژه برای بررسی بحران نفتکش شناور صافر اظهارات مذکور را ایراد کرد.

وی گفت: دولت مستعفی با این درخواست تلاش دارد انصارالله را وادار کند تا به تیم فنی وابسته به سازمان ملل اجازه دهد بدون هیچ گونه قید و شرطی وارد این نفتکش شوند و از وقوع یکی از بزرگترین فجایع زیست محیطی در منطقه و جهان جلوگیری کند.

الزبیری گفت: مساله نفتکش صافر از پنج سال پیش تاکنون برای نخستین بار مطرح می شود، زمانی که ما پشت سرهم درباره این مساله طرح می دادیم و کسی صدایمان را نمی شنید، انگلیس و شورای امنیت کجا بودند؟ وی افزود: شورای عالی سیاسی انصارالله طرح فروش نفت صافر و تقسیم درآمد آن میان عدن (در جنوب) و صنعا (در شمال) برای پرداخت حقوق کارمندان ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش انصارالله به درخواست برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون نفتکش صافر

واکنش انصارالله به درخواست برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون نفتکش صافر