مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-05اقتصادي

11 معدن راکد کرمانشاه فعال شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از فعال شدن 11 معدن راکد این استان خبر داد.

- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اعلام کرد: 11 معدن غیرفعال استان با سرمایه گذاری 18 میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون فعال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محسن دارابی با اشاره به فعال شدن 11 معدن راکد استان کرمانشاه، گفت: این معادن شامل مرمریت، فلدسپات، سنگ لاشه، سیلیس و بیتومین است که استخراج سالانه آن ها 350 هزار تن برآورد می شود.

وی اظهارداشت: این معادن که در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور، سنقروکلیایی، هرسین، پاوه، صحنه و گیلانغرب قرار دارد، برای 64 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کردند.

رییس سازمان صمت کرمانشاه گفت: امسال برای فعال سازی 20 معدن در سطح استان برنامه ریزی کرده ایم که تاکنون بیش از 50 درصد آن محقق شده است.

دارابی، احیا واحدهای تولیدی را یکی از برنامه های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: 144 واحد صنعتی و معدنی استان با سرمایه گذاری بیش از هفت هزار و 800 میلیارد ریال امسال احیا می شود.

وی افزود: برای احیا و تقویت این واحدها 6 هزار و 248 میلیارد تومان سرمایه گذاران هزینه می کنند و بیش از هزار و 579 میلیارد تسهیلات ریالی و 160 میلیون یورو پرداخت و تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 معدن راکد کرمانشاه فعال شد

11 معدن راکد کرمانشاه فعال شد