مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-05فرهنگي

تولد یک نگارخانه در چهارباغ


16 تیرماه، «نگارخانه چهارباغ» در سرای قزلباش افتتاح می شود؛ نگارخانه ای که قصد دارد چهارباغ را یک قدم به «گذر فرهنگی شدن» نزدیک تر کند.

- ایسنا/اصفهان 16 تیرماه، نگارخانه چهارباغ در سرای قزلباش افتتاح می شود؛ نگارخانه ای که قصد دارد چهارباغ را یک قدم به گذر فرهنگی شدن نزدیک تر کند.

نفیسه صادقی، مدیر نگارخانه چهارباغ با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: علت انتخاب چهارباغ برای تأسیس این گالری، استفاده از برند چهارباغ و همچنین فرهنگی تر شدن این گذر بود و هدف از راه اندازی نگارخانه نیز توجه به اقتصاد هنر برای حمایت از هنرمندان حوزه هنر تجسمی استان، تشکیل آرشیوی غنی از تولیدات هنری هنرمندان این رشته، برنامه ریزی سالیانه برای برپایی حراج آثار هنری، تشکیل شورای بررسی آثار و درجه بندی این تولیدات جهت قیمت گذاری، ایجاد گروهی متشکل از کارشناسان فروش و بازاریابی آثار و آموزش سواد بصری هنرهای تجسمی، ایجاد یک تشکل متمرکز برای خریدوفروش آثار هنری و شناساندن اهمیت مدیریت فروش آثار توسط کارشناسان واسط به هنرمندان است.

وی ادامه داد: برای دستیابی به این اهداف ما جلساتی را با حضور هنرمندان شاخه های مختلف تجسمی و کارشناسان اقتصادی، جامعه شناسان و بازاریابان برگزار می کنیم و در زمینه اقتصاد هنر آموزش های لازم را به آنان می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد یک نگارخانه در چهارباغ

تولد یک نگارخانه در چهارباغ