مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-05سياسي

نماینده خلخال: امروز در کشور یخچال به قیمت پراید خرید و فروش می شود


نماینده خلخال در دوره یازدهم مجلس گفت: بازار لوازم خانگی از کنترل وزارت صنعت خارج شده و امروز یخچال به قیمت پراید خرید و فروش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید غنی نظری در جریان گزارش سرپرست وزارت صنعت در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 15 تیرماه 99) گفت: قاعده نفی سبیل می گوید که برنامه ریزی کشورهای اسلامی باید طوری باشد که کفار بر اقتصاد ما مسلط نباشند.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به دلیل ضعف برنامه ریزی وزارت صنعت و وزارت امور خارجه عملا داریم کم کم به حالت وابستگی نزدیک می شویم.

وی خطاب به سرپرست وزارت صنعت اظهار داشت: قیمت ها ساعت به ساعت بالا می رود و شما هم مثل ما تماشاگرید.

نظری خاطرنشان کرد: آقای رییس جمهور! اگر معیشت مردم برایتان مهم است چرا دلیل عزل رحمانی را اعلام نکردید و چرا تا دقیقه نود وزیر صمت که وزیر مهمی در حوزه معیشت است، معرفی نمی کنید.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی افزود: در رابطه با رایزن های بازرگانی که می توانند یک فرصت اساسی و استثنایی برای کشور در راستای بازاریابی 600 میلیون نفر همسایه داشته باشند، اقدام خاصی از طرف وزارت صنعت صورت نمی گیرد و عملا در کشورهای بسیار مهمی مثل چین و عراق ما یک نفر رایزن داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده خلخال: امروز در کشور یخچال به قیمت پراید خرید و فروش می شود

نماینده خلخال: امروز در کشور یخچال به قیمت پراید خرید و فروش می شود