مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-05اقتصادي

معاون استاندار سمنان: 25 درصد تخم مرغ تولیدی استان سمنان همین جا توزیع شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: پرورش دهندگان مرغ تخم گذار در استان سمنان موظف هستند تا 25 درصد از تولیدات خود را در بازار استان سمنان توزیع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور پیش از ظهر امروز در جلسه توزیع اعتبارات شهرستانی که با حضور فرمانداران سراسر استان در محل سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، با تأکید بر لزوم جذب اعتبارات تخصیص یافته استانی توسط فرمانداران و دستگاه های اجرایی استان و شهرستان ها اظهار کرد: در شرایط سخت تحریم اقتصادی بیگانگان و به ویژه آمریکا، باید تمام دستگاه های اجرایی استان در جذب کامل اعتبارات تخصیص یافته خود اهتمام ورزند.

وی بیان کرد: در این شرایط، بازگشت بودجه از استان به مرکز به هیچ وجه توجیه منطقی نداشته و لازم است تا نهایت دقت و حساسیت در این خصوص به انجام رسد.

خجسته پور بر لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم و رفع مشکلات، کمبودها و نارضایتی های موجود در حوزه بازار شهرستان های استان تأکید و اظهار کرد: عدم توجه به مطالبات عمومی موجب ایجاد نارضایتی در مردم استان می شود که به هیچ وجه قابل چشم پوشی و غفلت نیست و توجه به این امر همواره مورد تأکید جدی مدیریت ارشد استان به فرمانداران و مدیران کل اجرایی استان سمنان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار سمنان: 25 درصد تخم مرغ تولیدی استان سمنان همین جا توزیع شود

معاون استاندار سمنان: 25 درصد تخم مرغ تولیدی استان سمنان همین جا توزیع شود