مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-05سياسي

مجلس منتظر نخواهد ماند که دولت از خواب بیدار شود


قطعا مجلس منتظر نخواهد ماند که دولت از خواب بیدار شود و تحرک ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان ارائه گزارش سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: در شرایط کنونی صادرات قیر به ترکیه و گرجستان متوقف شده، حال سوال پیش می آید که چه کسی پاسخگو است.

وی  افزود: از طرف دیگر در بحث سرمایه گذاری دانش بنیان، ریسک این حوزه را حاکمیت باید متقبل شود از این رو در این بخش سیستم باید به وسط میدان بیاید.

متفکر آزاد ادامه داد: آیا ما درحال تست کردن آستانه تحمل مردم هستیم؟ آقای روحانی در سال 92 که کاندیدای ریاست جمهوری بود اعلام کرد که 30 درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم بوده و 70 درصد آن مربوط به سوء مدیریت است؛ حال عرض می کنم که آقای رییس جمهور اگر با همان نگاه هم نگاه کنیم وضعیت بهتر نشده بدتر هم نیست، حال برای بخش سوءمدیریت چه کاری می خواهیم انجام دهیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی در مواجهه با مردمی که هم در سرد و گرم انقلاب با ما همراه بوده و فشارها را تحمل کرده و هر چه گفتیم بیایید آمده اند چیکار می خواهیم بکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس منتظر نخواهد ماند که دولت از خواب بیدار شود

مجلس منتظر نخواهد ماند که دولت از خواب بیدار شود