مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-05سياسي

در کشوری که روی زَر خوابیده، بیکاری معنا ندارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در کشوری که ظرفیت های متعددی دارد و روی زر خوابیده، بیکاری معنایی ندارد.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در کشوری که ظرفیت های متعددی دارد و روی "زر" خوابیده، بیکاری معنایی ندارد.

آیت الله مصطفی علماء در دیدار با فعالان حوزه صنعت و معدن استان کرمانشاه که امروز (15 تیر) به مناسبت هفته صنعت و معدن برگزار شد، با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید، اظهار کرد: نزدیک به 20 سال است عمده نامگذاری های هر ساله از سوی مقام معظم رهبری جنبه اقتصادی دارد و این بدان معناست که ایشان بر تقویت بنیه مالی و اقتصادی مردم تاکید دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله علما از جهش تولید به عنوان تنها راه نجات کشور یاد کرد و ادامه داد: زمانی کشور زنده است که تولید زنده باشد.

امام جمعه کرمانشاه رونق تولید را نیازمند پای کار آمدن همه بخش های مختلف در کشور دانست و اضافه کرد: یکی از مهمترین این بخش ها بانک ها هستند.

آیت الله علماء با بیان اینکه در کشورهای دیگر بانک ها با پرداخت تسهیلات با کارمزد یک درصد و نیم درصد از بخش تولید حمایت می کنند، اظهار کرد: اگرچه در کشور ما هم گفته می شود تسهیلات چهار درصدی به بخش تولید تعلق می گیرد، اما می دانیم از این خبرها نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کشوری که روی زَر خوابیده، بیکاری معنا ندارد

در کشوری که روی زَر خوابیده، بیکاری معنا ندارد