مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-05اقتصادي

کاهش فاصله طبقاتی با اقتصاد تعاونی


یک کارشناس بخش تعاون کاهش فاصله طبقاتی، افزایش درآمد سرانه و اشتغالزایی را از مهمترین ویژگی های بخش تعاون برشمرد و گفت: تاب آوری بخش تعاون نسبت به دو بخش دولتی و خصوصی بیشتر است و در برابر تکانه های اقتصادی یک مزیت بزرگ به شمار می رود.

- یک کارشناس بخش تعاون کاهش فاصله طبقاتی، افزایش درآمد سرانه و اشتغالزایی را از مهمترین ویژگی های بخش تعاون برشمرد و گفت: تاب آوری بخش تعاون نسبت به دو بخش دولتی و خصوصی بیشتر است و در برابر تکانه های اقتصادی یک مزیت بزرگ به شمار می رود.

رضا محمودی درخش در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت آموزش در بخش تعاون و توسعه فعالیتهای تعاونی، اظهار کرد: بدون تردید آموزش نقش موثر و بسزایی در توسعه و شکوفایی بخش تعاون دارد و پاشنه آشیل برنامه ریزی ها در این حوزه به ویژه تعاونی های مسکن است.

اگر برنامه ریزی ها مبتنی بر پروژه های تعاونی و قوانین بخش تعاون باشد می تواند به اعتلا و شکوفایی بخش تعاون و بنگاههای تعاونی منجر شود.

کاهش فاصله طبقاتی مزیت بخش تعاون وی افزود: در حال حاضر نزدیک به 200 هزار شرکت تعاونی ثبت شده در کشور داریم ولی شاید کمتر از 50 درصد آنها فعال باشند.

با وجود سهم بی بدیلی که تعاونی ها در بحث اقتصاد مردمی، توسعه اشتغال، افزایش درآمد سرانه و کاهش فاصله طبقاتی دارند متاسفانه در آمارها سهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فاصله طبقاتی با اقتصاد تعاونی

کاهش فاصله طبقاتی با اقتصاد تعاونی