مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-05اقتصادي

3000 میلیارد تومان برای افزایش ظرفیت خودروسازی کرمانشاه نیاز داریم


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: برای اینکه ظرفیت خودروسازی کرمانشاه را به 100 هزار دستگاه در سال برسانیم، بیش از سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: برای اینکه ظرفیت خودروسازی کرمانشاه را به 100 هزار دستگاه در سال برسانیم، بیش از سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

محسن دارابی در نشست امروز (15 تیر) فعالان صنعت و معدن کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به چند راهبرد اصلی که امسال برای توسعه بنگاه های اقتصادی در نظر گرفته شده، اظهار کرد: این راهبردها شامل تکمیل طرح های نیمه تمام با اولویت هشت طرح اصلی، بازسازی و نوسازی صنایع، احیا 50 واحد صنعتی راکد، تامین سرمایه در گردش برای بیش از 50 واحد صنعتی و معدنی و همچنین تامین منابع مالی و پرداخت تسهیلات برای چند پروژه بزرگ استان است.

وی اشاره ای هم به چند طرح مهم صنعتی استان که در دست اجرا است داشت و ضمن تشریح آخرین وضعیت این طرح ها، ادامه داد: بیواتانول که در زمینه تولید الکل فعالیت دارد یکی از مهمترین این موارد است که اکنون به خوبی روی ریل افتاده و کارهای آن پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 میلیارد تومان برای افزایش ظرفیت خودروسازی کرمانشاه نیاز داریم

3000 میلیارد تومان برای افزایش ظرفیت خودروسازی کرمانشاه نیاز داریم