مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-05اجتماعي

کرونا، طلاق های عاطفی را قانونی کرد


رییس اداره بهزیستی شهرستان میبد با اشاره به تاثیرات نامطلوب شیوع ویروس کرونا بر روح و روان جوامع به ویژه خانواده ها، گفت: افزایش اختلافات زناشویی در این دوران علاوه بر افزایش برخی آسیب های اجتماعی مانند همسرآزاری و اقدام به خودکشی، - ایسنا/یزد رییس اداره بهزیستی شهرستان میبد با اشاره به تاثیرات نامطلوب شیوع ویروس کرونا بر روح و روان جوامع به ویژه خانواده ها، گفت: افزایش اختلافات زناشویی در این دوران علاوه بر افزایش برخی آسیب های اجتماعی مانند همسرآزاری و اقدام به خودکشی، طلاق های عاطفی را به طلاق های قانونی تبدیل کرد.

سید محسن فلاح رییس اداره بهزیستی شهرستان میبد در گفت وگو با ایسنا طلاق را یک بحران ناخوشایند با آسیب های اجتماعی در حال افزایش خواند و گفت: براساس آمارهای سه ماهه اول سال جاری، بیشترین ضربه ناشی از بحران ها و آسیب های اجتماعی مانند طلاق بر زنان و دختران وارد شده و این قشر در معرض آسیب شدید قرار دارند.

وی بیان کرد: اختلافات خانوادگی، همسر آزاری، کودک آزاری، خودکشی، فرار از منزل، سالمند آزاری، فقر مالی و اختلال هویت جنسی دیگر بحران هایی هستند که موجب آزار و اذیت مخاطبانشان می شودند.

رییس اداره بهزیستی میبد شیوع ویروس کرونا را نیز بحران جدید و نوپدیدی خواند که به برخی از اختلافات خانوادگی بین زوجین دامن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، طلاق های عاطفی را قانونی کرد

کرونا، طلاق های عاطفی را قانونی کرد