مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-05سياسي

تشدید نظارت بر واحدهای گردشگری مرکزی برای مقابله با کرونا


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، نظارت و بازدید از واحدهای گردشگری استان تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حسن حسینی اظهار کرد: شیوه نامه سراسری پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به مدیران و بهره برداران تأسیسات گردشگری استان مرکزی ابلاغ شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی ادامه داد: رعایت مسائل بهداشتی در تأسیسات گردشگری استان، به ویژه در مراکز اقامتی و پذیرایی الزامی است و مدیران و بهره برداران تأسیسات گردشگری موظفند زمینه آموزش همه نیروهای تحت مدیریت خود را فراهم کرده و بر اجرای دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی اهتمام ورزند.

به گفته ️حسینی، کارشناسان حوزه گردشگری این استان بر اجرای موارد شیوه نامه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس باید به طور دقیق نظارت کنند.

وی عنوان کرد: در بازدید تیم نظارتی اداره کل در روز گذشته از واحدهای گردشگری و پذیرایی بین راهی از محور خمین یک واحد خانه مسافر به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی به مدت یک ماه تعلیق و همچنین به یک واحد پذیرایی بین راهی تذکر کتبی داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر واحدهای گردشگری مرکزی برای مقابله با کرونا

تشدید نظارت بر واحدهای گردشگری مرکزی برای مقابله با کرونا