مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-05بين الملل

ترکیه: عربستان صلاحیت محاکمه قاتلان خاشقجی را ندارد


مشاور رییس جمهوری ترکیه چند روز پس از آغاز محاکمه غیابی 20 متهم در پرونده قتل رورنامه نگار و منتقد سعودی توسط دستگاه قضایی ترکیه، بار دیگر عربستان را به باد انتقاد گرفت .

- مشاور رییس جمهوری ترکیه چند روز پس از آغاز محاکمه غیابی 20 متهم در پرونده قتل رورنامه نگار و منتقد سعودی توسط دستگاه قضایی ترکیه، بار دیگر عربستان را به باد انتقاد گرفت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاسین اوکتای، مشاور رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه در یادداشتی طولانی برای روزنامه ینی شفق نوشت، عربستان قدرت و صلاحیت محاکمه قاتلان جمال خاشقجی، روزنامه نگار و منتقد سعودی را ندارد.

در حال حاضر متهمان روی دستگاه قضایی عربستان و احکام صادره از سوی این دستگاه تاثیر زیادی دارند.

مشاور اردوغان گفت: جنایت ترور خاشقجی از همان روزی که رخ داد یکی از پرونده هایی است که در سطح جهان بسیار مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و تاثیر بسیار زیادی روی توازن روابط بین المللی گذاشته است، حال آنکه مرتکبان این جنایت و کسانی که نسبت به انجام این اقدام ترغیب کرده اند هر روز جنایت های بیشتری مرتکب می شوند و حقوق بشر را در کشور خود و خارج از آن نقض می کنند.

وی تاکید کرد: اگر مردم از این مساله نگران هستند که برخی از این واقعه علیه عربستان سوء استفاده کنند، این برخی ها شواهد و مدارک زیادی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه: عربستان صلاحیت محاکمه قاتلان خاشقجی را ندارد

ترکیه: عربستان صلاحیت محاکمه قاتلان خاشقجی را ندارد