مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-05بين الملل

کانیه وست (خواننده رپ و همسر کیم کارداشیان) رقیب تازه ترامپ در انتخابات آمریکا


این خواننده 43 ساله که جدا از شهرت از ثروت مالی هنگفتی نیز برخوردار است بدون شرحِ توضیحی بیشتر، تاکید کرده که مصمم است تا به عنوان نامزد در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر شرکت کند.

- کانیه وست (خواننده رپ و همسر کیم کارداشیان) رقیب تازه ترامپ در انتخابات آمریکا این خواننده 43 ساله که جدا از شهرت از ثروت مالی هنگفتی نیز برخوردار است بدون شرحِ توضیحی بیشتر، تاکید کرده که مصمم است تا به عنوان نامزد در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر شرکت کند.

کانیه وست، رپر، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و طراح مد آمریکایی روز شنبه رسما اعلام کرد که برای انتخابات ریاست‌ جمهوری ماه نوامبر در ایالات متحده نامزد خواهد شد.

این خواننده سرشناس که از هواداران دونالد ترامپ‌، رییس جمهوری کنونی ایالات متحده به شمار می‌‌رود پیش‌تر اعلام کرده بود که خود را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آماده می‌کند اما در یک تغییر موضع ناگهانی از آمادگی برای نامزدی در انتخابات ماه نوامبر خبر داده است.

کانیه وست با انتشار توییتی ضمن اعلام رسمی تصمیم خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو در کشورش نوشت: «ما باید اکنون با توکل به خدا، یکپارچه کردن دیدگاه‌ها و تلاش برای ساختن آینده، در راه تحقق وعده آمریکایی گام برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانیه وست (خواننده رپ و همسر کیم کارداشیان) رقیب تازه ترامپ در انتخابات آمریکا

کانیه وست (خواننده رپ و همسر کیم کارداشیان) رقیب تازه ترامپ در انتخابات آمریکا