مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:402020-07-05اقتصادي

جذب 43 درصد اسناد خزانه از سوی دستگاه های اجرایی استان سمنان


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان از جذب 43 درصد اسناد خزانه از سوی دستگاه های اجرایی استان خبر داد و گفت: افزایش چشمگیری در ورود اقشار مردم به بازار سرمایه ای بورس ایجادشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر خلیلی خواه ظهر یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی، توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در استانداری با اشاره به اینکه در شرایط سخت تحریم های اقتصادی قرار داریم و باید تمهیدات لازم برای کاهش هزینه های جاری دولت اندیشیده شود، اظهار داشت: طی سال گذشته 43 درصد اسناد خزانه توسط دستگاه های اجرایی جذب شده است.

وی با تأکید بر لزوم افزایش این رقم در سال جاری بیان کرد: توجه به صرفه جویی و هزینه کرد اصولی هزینه های جاری دستگاه های اجرایی در شرایط سخت اقتصادی امری ضروری است تا از این بحران به خوبی عبور کنیم.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان با اشاره به اینکه روز گذشته در بازار سرمایه ای مردم استان 140 میلیارد ریال سهام مبادله شده است، افزود: 120 میلیارد ریال از این مبلغ در بخش خرید سهام بود.

خلیلی خواه با تأکید بر اینکه 20 میلیارد ریال در حوزه فروش سهام بورس از سوی مردم این منطقه مبادله شده است، تصریح کرد: ورود نقدینگی به بازار سرمایه با تکیه بر افزایش درآمد خانوارها مهم ترین رویکردی است که باید در سال جاری دنبال ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 43 درصد اسناد خزانه از سوی دستگاه های اجرایی استان سمنان

جذب 43 درصد اسناد خزانه از سوی دستگاه های اجرایی استان سمنان