مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:002020-07-05حوادث

کشف بیش از دو میلیون دستکش احتکار شده در استاد معین


رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از دو میلیون دستکش لاتکس احتکار شده از یک انبار در حوالی خیابان استاد معین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر کشف اقلام پزشکی احتکارشده در تهران اظها کرد: روز گذشته خبری مبنی بر احتکار و فروش گسترده اقلام بهداشتی خارج از شبکه توزیع، توسط مالک یک انباری بزرگ در حوالی خیابان استاد معین دریافت شد و بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان کرد: در تحقیقات میدانی صحت خبر دریافتی تأیید شد و مأموران این پایگاه موفق شدند هویت مالک انبار و محل آن را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار اخذ و روز گذشته تیم عملیات پایگاه هشتم به نشانی اعلامی اعزام شدند.

به گفته وی، مأموران ضمن دستگیری مالک انبار، مقادیر زیادی کالاهای بهداشتی احتکار شده کشف کردند.

ذوالقدری افزود: اموال کشف شده شامل دو میلیون و 45 هزار جفت دستکش لاتکس، 420 لیتر الکل اتانول، سه هزار و 180 بطری محلول ضدعفونی کننده، دو میلیون و 500 هزار عدد ماسک ساده، 210 هزار عدد ماسک فیلتردار، 400 بطری خالی، 500 هزار جفت دستکش پلاستیکی، یک هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از دو میلیون دستکش احتکار شده در استاد معین

کشف بیش از دو میلیون دستکش احتکار شده در استاد معین