مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-05اقتصادي

توزیع الکترونیکی فرآورده های نفت سفید در کرمان/حواله های کاغذی حذف شد


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کرمان گفت: از ابتدای تیر ماه امسال توزیع فرآورده های نفتی سفید و گاز خرده فروشی بر روی بستر کارت بانکی و به شکل الکترونیکی صورت می گیرد و حواله های کاغذی حذف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سیدباقر نورالدینی ظهر امروز در نشست خبری از کاهش کشفیات سه ماهه امسال در حوزه نفت و گاز به میزان حدود 200 درصد خبر داد و گفت: مجموع کشفیات فرآوده های نفتی سه ماهه ابتدای سال گذشته یک میلیون و 220 هزار لیتر بوده و که در سه ماهه امسال به 440 هزار لیتر رسیده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کرمان اجرای طرح های پیمایشی ناوگان سنگین برون شهری، ارتقای سامانه های درخواست فرآوده های نفتی را از رویکردهای موثر در کاهش قاچاق سوخت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تمام کاربرها باید از سوی سازمان های متولی خودشان معرفی شوند، افزود: از ابتدای تیر ماه امسال توزیع فرآورده های نفتی سفید و گاز خرده فروشی بر روی بستر کارت بانکی و به شکل الکترونیکی صورت می گیرد و حواله های کاغذی حذف شده است.

نورالدینی خاطرنشان کرد: افزایش نرخ یکی از دلایل کاهش قاچاق خواهد بود، اما سامانه های جدید و نظارت ها اثرگذاری بیشتری را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع الکترونیکی فرآورده های نفت سفید در کرمان/حواله های کاغذی حذف شد

توزیع الکترونیکی فرآورده های نفت سفید در کرمان/حواله های کاغذی حذف شد