مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:302020-07-05پزشكي

شمار جان باختگان کرونا در گچساران به هشت تن رسید


سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته تا کنون تعداد هشت بیمار کرونایی در این شهرستان جان خود را از دست داده اند.

- آرین غلامیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به افزایش آمار مبتلا به ویروس کرونا از خردادماه تاکنون  اظهار کرد: به دلیل روند صعودی افراد مبتلابه ویروس کرونا در گچساران هم اکنون  وضعیت این شهرستان قرمز اعلام شده است.

وی ادامه داد: بازگشایی صنوف  به خصوص صنوف پرریسک بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی و سفر برخی از شهروندان گچسارانی به استان های خوزستان و بوشهر موجب جهش چشمگیر تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان شده است.

غلامیان با بیان اینکه 25 بیمار کرونایی در بیمارستان های گچساران بستری هستند،  عنوان کرد: از مجموع این تعداد17بیمار کرونایی در بیمارستان شهید رجایی گچساران  و هشت بیمار  در بیمارستان صنعت نفت شهر دوگنبدان بستری هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: با توجه به اینکه 70درصد از بیماران کرونایی شناسایی شده در این شهرستان سه هفته گذشته به ثبت رسیده است  که در صورت ادامه روند کنونی رسیدن به پیک بیماری کرونا تا سه هفته آینده دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار جان باختگان کرونا در گچساران به هشت تن رسید

شمار جان باختگان کرونا در گچساران به هشت تن رسید