مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-05اقتصادي

مبلمان شهری گناوه بهبود می یابد/ توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری


پیشرفت چشمگیر فعالیت های شهرداری بندر گناوه نویدبخش روزهای خوب برای این بندر و مردم قدرشناس و صبور آن است.

- سید جواد حسینی حقیقی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر به مناسبت هفته دهیاری ها و شهرداری ها اظهار داشت: جهش چشمگیر فعالیت های شهرداری بندر گناوه در راستای بهبود سیما و منظر شهری که از مردادماه 98 آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد، بارقه امید را در میان اهالی صبور و قدرشناس این بندر کهن روشن ساخته است.

شهردار گناوه افزود: پروژه های بزرگی که تا پیش از این، خواسته ای به حق اما دور از دست بود این روزها به لطف همراهی مؤثر شهروندان و فعالیت های هدفمند و بی وقفه شهرداری، یکی پس از دیگری آغاز شده و با سرعت و کیفیت مناسب به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به مهمترین پروژه های این شهرداری گفت: پروژه مهم پل سردار شهید سلیمانی گناوه که بنا به دلایل متعدد متوقف شده بود، با نظارت و پیگیری های جدی تر شهرداری فعال شد و در ظرف مدت 6 ماه به بهره برداری کامل رسید تا در کنار ایجاد مسیرهای ارتباطی و گسترش خیابان ساحلی، چشم اندازی کم نظیر را پیش روی شهروندان و گردشگران بندر توریستی گناوه قرار دهد.

احداث پل ورودی شهردار گناوه ادامه داد: عملیات احداث پل ورودی توسط شهرداری نیز یکی از مهمترین پروژه های عمرانی شهرستان گناوه در سال های اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلمان شهری گناوه بهبود می یابد/ توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری

مبلمان شهری گناوه بهبود می یابد/ توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری