مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:502020-07-05سياسي

سیاست های تشویقی در کنار مباحث فرهنگی برای ریشه کنی بیسوادی لحاظ شود


باید سیاست های تشویقی در کنار مباحث فرهنگی در راستای ریشه کنی بیسوادی لحاظ شود در غیر این صورت امور به درستی و در مسیر خودش اجرا نمی شود.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: باید سیاست های تشویقی در کنار مباحث فرهنگی در راستای ریشه کنی بیسوادی لحاظ شود در غیر این صورت امور به درستی و در مسیر خودش اجرا نمی شود.

محمد علی شجاعی، در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی که 15 تیرماه در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهارکرد: برای اجرای طرح ارتقاء بیسوادی در مناطق روستایی باید از همه ظرفیت و امکانات استفاده شود تا در زمان و موعد مقرر ریشه کنی بیسوادی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه با سپاه نشستی برگزار کنید تا حضور بسیج در امر ریشه کنی بیسوادی کمرنگ نشود، گفت: فرمانداران اهتمام ویژه ای به اجرای طرح داشته باشند تا از این پس گزارش فعالیت خود را ارائه دهند.

شجاعی با تاکید بر اینکه ریشه کنی بیسوادی کاری فرا سازمانی است، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید یکی از معاونان خود را به عنوان رابط ویژه برای اجرای این مهم معرفی کنند تا به صورت عمقی به انجام فعالیت بپردازند و بیسوادان حوزه خود را معرفی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: میانگین نرخ باسوادی استان 92.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های تشویقی در کنار مباحث فرهنگی برای ریشه کنی بیسوادی لحاظ شود

سیاست های تشویقی در کنار مباحث فرهنگی برای ریشه کنی بیسوادی لحاظ شود