مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-05سياسي

احداث 250 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده پلدختر توسط سپاه و بسیج


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)استان تهران گفت: به طورکلی تا کنون 250 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده پلدختر توسط سپاه سیدالشهدا (ع)، - سردار حسن حسن زاده امروز در حاشیه افتتاح 40 واحد مسکونی برای سیل زدگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: به طورکلی تا کنون 250 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده پلدختر توسط سپاه سیدالشهدا (ع)، بسیجیان، خیران،گروه های جهادی و مردم بازسازی و احداث شده است.

وی از مدیریت و درایت سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال 1398 تقدیر کرد و افزود: سپاه حضرت سید الشهدا (ع) از نخستین روزهای حادثه سیل ویرانگر پلدختر توفیق خدمت گذاری به سیل زدگان را داشت که این مدال افتخاری برای سپاه است.

  فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: این قرارگاه در جریان وقوع سیل در پلدختر در راستای خدمت به مردم آسیب دیده پس از اقدام های امدادرسانی کار مرمت، بازسازی، بهسازی و احداث واحدهای مسکونی را در مناطق سیل زده روستاهای پلدختر آغاز کرد.

وی افزود: با توجه به بازدید حدود 10 ماه پیش سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران از مناطق سیل زده مقرر شد واحدهای مسکونی سیل زدگان با رعایت اصول مهندسی و کارشناسی در سطح عالی و زیبا که مردم استحقاق آن را دارند ساخته و تحویل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 250 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده پلدختر توسط سپاه و بسیج

احداث 250 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده پلدختر توسط سپاه و بسیج