مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-05ورزشي

باشگاه آلومینیوم: هیچ بازیکنی از تیم ما مبتلا به کرونا نشده است


باشگاه آلومینیوم اراک با ارسال نامه ای به سرپرست فدراسیون فوتبال مدعی شدند هیچ کدام از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا نشدند.

- باشگاه آلومینیوم اراک با ارسال نامه ای به سرپرست فدراسیون فوتبال مدعی شدند هیچ کدام از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا نشدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته یک، دو تیم علم و ادب تبریز و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 7 گله تیم آلومینیوم اراک همراه بود.

مساله مهمی که بعد از این دیدار رخ داد، مثبت شدن تست کرونای 7 تن از بازیکنان تیم علم و ادب تبریز بود.

بعضی از بازیکنان تیم علم و ادب تبریز که تست شان مثبت اعلام شده بود، مقابل آلومینیوم بازی کردند و این اتفاق نگرانی هایی برای تیم آلومینیوم به وجود آورد.

با این حال باشگاه آلومینیوم اراک با ارسال نامه ای به حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال ایران، گزارشی از عملکرد خود پس از بازی با علم و ادب تبریز ارائه دادند و مدعی شدند که هیچ کدام از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا نشدند.

نامه ارسالی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک به فدراسیون فوتبال ایران به شرح زیر است: جناب آقای بهاروند، سرپرست محترم فدراسیون و رییس سازمان لیگ فوتبال احتراماً به استحضار می رساند با توجه به بازی مورخه 99/04/10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه آلومینیوم: هیچ بازیکنی از تیم ما مبتلا به کرونا نشده است

باشگاه آلومینیوم: هیچ بازیکنی از تیم ما مبتلا به کرونا نشده است