مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 12:052020-07-05سياسي

فضای جمعی رها در منطقه 19 به بهره برداری رسید


فضای جمعی رها به مساحت 700 متر مربع با کاربری مرکز محله با حضور رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در محله نعمت آباد به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، آیین بهره برداری از فضای جمعی رها با حضور محمد سالاری ریاست کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، حسن خلیل آبادی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، کاوه حاجی علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، علی توکلی شهردار منطقه 19 و جمعی دیگر از مسئولان در محله نعمت آباد به بهره برداری رسید.

محمد سالاری، ریاست کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه این مراسم متذکر شد: یکی از اولویت های جدی مدیریت شهری در دوره پنجم، توجه به بازآفرینی شهری و تأمین سرانه های خدماتی با اولویت سرانه های عرصه ها و قلمروهای عمومی و پاتوق های محلی در مناطق و محلات غیر برخوردار و دارای بافت فرسوده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه عملیات عمرانی پروژه مرکز محله رها 6 ماه به طول انجامیده است، اصلی ترین هدف از اجرای این پروژه را فرآهم آمدن بستری برای افزایش تعاملات اجتماعی، ایجاد سرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای جمعی رها در منطقه 19 به بهره برداری رسید

فضای جمعی رها در منطقه 19 به بهره برداری رسید