مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 13:502020-07-05سياسي

به جای انتشار ادعای کذب؛ پاسخگوی عملکرد شورای شهر شیراز باشید


سعید نظری، سخنگوی شورای شهر شیراز پس از گذشت چند روز از ادعای کذبی مبنی بر استفاده خبرگزاری های فارس و مهر از بودجه عمومی کشور و صدور تکذیبیه خبرگزاری فارس، - سرویس سیاسی خبرگزاری فارس/ شیراز از روزی که روح الله نجابت نماینده شهرستان شیراز و زرقان درخواست رد اعتبارنامه تاج گردون را به سایر نمایندگان داد، فضای سیاسی استان فارس بیش ازپیش با غلامرضا تاج گردون گره خورده است.

شروع نجابت باعث شد تا تعدادی از استان فارسی ها و تعدادی از افراد مقیم استان فارس هم در اظهارنظرهای متفاوتی بحث تاج گردون را به چالش اول فضای سیاسی استان تبدیل کنند.

حمایت حسن نوروزی رییس سازمان برنامه وبودجه استان فارس از غلامرضا تاج گردون ادامه قصه ای بود که به نظر می رسد سردرازی داشته باشد، بعد از گذشت مدتی، در فضای مجازی جوی ایجاد شد که فضا را به سمت مطالبه گری از نمایندگان جهت شفاف کردن نظرشان در این مبحث سوق داد و درنهایت محمدمهدی فروردین نماینده فیروزآباد و جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی، دو تن از نمایندگان جوان استان فارس نظرشان مبنی بر مخالفت قطعی با اعتبارنامه تاج گردون را ابراز کردند.

خبرگزاری فارس ادعای تاج گردون را از اساس تکذیب کرد اما این پایان ماجرا نبود و چندروز پیش غلامرضا تاج گردون در ادعایی کذب مدعی شد که خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای انتشار ادعای کذب؛ پاسخگوی عملکرد شورای شهر شیراز باشید

به جای انتشار ادعای کذب؛ پاسخگوی عملکرد شورای شهر شیراز باشید