مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 15:302020-07-05بين الملل

وزیر خارجه دولت اشغالگر زنگ هشدار را به صدا درآورد


وزیر خارجه دولت اشغالگر رژیم صهیونیستی نسبت به متضرر شدن روابط اسراییل و کشورهای اروپایی به دلیل طرح الحاق کرانه باختری و منطقه غور اردن هشدار داد.

- وزیر خارجه دولت اشغالگر رژیم صهیونیستی نسبت به متضرر شدن روابط اسراییل و کشورهای اروپایی به دلیل طرح الحاق کرانه باختری و منطقه غور اردن هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عربی 21، گابی اشکنازی، وزیر خارجه دولت اشغالگر اسراییل در کنفرانس خبری اظهار کرد: باید قبل از هرگونه تصمیم گیری اوضاع امنیتی و حقوقی بررسی شود.

وی اظهار کرد: این سازمان اساساً سیاسی نیست و شورای اروپا هم نیست بلکه سازمانی است که براساس همکاری اقتصادی بین کشورها مبتنی است و هیچ خطری علیه عضویت مان در آن نمی بینم.

بلکه معتقدم مقابل ما در صورت اجرای طرح الحاق و اقداماتی از این قبیل چالش بزرگی به وجود بیاید و این ماموریت من و ماموریت وزارتخانه من خواهد بود که با آن مقابله کنم و این امور را در حال حاضر انجام می دهیم.

اشکنازی درباره اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر رفتن به سمت انتخابات زودهنگام هم گفت: کسی که تهدید به انتخابات می کند، ما را تهدید نمی کند بلکه شهروندان اسراییلی را تهدید می کند؛ کسانی که نمی دانند چرا ما طرح طولانی مدت را به منظور خارج کردن آنها از مشکلات شان در پی کرونا اجرا نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه دولت اشغالگر زنگ هشدار را به صدا درآورد

وزیر خارجه دولت اشغالگر زنگ هشدار را به صدا درآورد