مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 18:452020-07-05سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


ماجرای گلایه شهردار اصفهان از صداوسیما درباره خطبه ها، محدودیت های شدید یک هفته ای در انتظار شهرهایی که وضعیتشان قرمز شود، تشنه لبان ساحل تا پایان سال سیراب می شوند، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته ( یکشنبه 15 تیر ماه) را اینجا مشاهده می کنید: ماجرای گلایه شهردار اصفهان از صداوسیما درباره خطبه ها/ آیا شهردار به دنبال شنیدن همه مواضع امام جمعه است؟ ماجرای گلایه شهردار اصفهان به حذف بخشی از خطبه های نماز جمعه اصفهان در پخش مشروح خطبه ها در شبکه اصفهان با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بود و یک سؤال و یک مطالبه از طرفین این دعوا مطرح کردند.

محدودیت های شدید یک هفته ای در انتظار شهرهایی که وضعیتشان قرمز شود سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: اگر وضعیتمان به همین شکل پیش برود به سمت محدودیت های جدید خواهیم رفت و هر شهری از استان وضعیت قرمز پیدا کند به مدت یک هفته محدودیت های شدیدی در آن شهر وضع خواهد شد و در صورت تداوم وضعیت، محدودیت ها دو هفته می شود.

تشنه لبان ساحل تا پایان سال سیراب می شوند/ ساخت مدرن ترین تصفیه خانه کشور در چادگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در پایان درباره تاریخ تکمیل پروژه های مربوط به آب در چادگان گفت: با انتخاب پیمانکار پروژه تصفیه خانه آب روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته