مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-06اقتصادي

با این روند مردم دیگر توان اجاره هم نخواهند داشت


معاون استاندار قم با انتقاد شدید از قیمت مسکن در قم بیان کرد: اگر قیمت مسکن این گونه روال پیدا کند به کالای غیرقابل دسترس تبدیل می شود، برخی از خانوار شهری قدرت اجاره را نیز ندارند و باید پروژه هایی در 32 هکتاری، - ه گزارش ایسنا؛ محسن بهشتی عصر امروز در شورای مسکن استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، گفت: اقشار ضعیفی از فقدان مسکن رنج می‌برند و درگیر اجاره‌بهای سنگین در همه مناطق هستند.

وی عنوان کرد: اگر قیمت مسکن این‌گونه روال پیدا کند به کالای غیرقابل‌دسترس تبدیل می‌شود، برخی از خانوار شهری قدرت اجاره را نیز ندارند و باید پروژه‌هایی در 32 هکتاری، 48 هکتاری، 27 هکتاری و 63 هکتاری برای رفع نیاز مسکن اقشار ضعیف تعریف شود.

وی افزود: التهاب و شوک سنگین به بازار مسکن، نیاز به مدیریت راهبردی و اساسی دارد و باید برای برون‌رفت از مشکلات مسکن، راهکاری مؤثر ارائه داد.

التهاب در بازار مسکن و اجازه، سبب ورود دولت به مسئله و برای تعیین سقف اجاره‌بها به تفکیک شهرها، مصوباتی مطرح شد، این امر مسئولیت ما را سنگین می‌کند.

معاون امور عمرانی استانداری قم تصریح کرد: به نظر می‌رسد این التهاب در بازار مسکن، فارغ از عرضه و تقاضاست و با وجود 50 هزار مسکن خالی در قم، کمبود عامل التهاب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این روند مردم دیگر توان اجاره هم نخواهند داشت

با این روند مردم دیگر توان اجاره هم نخواهند داشت