مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-06حوادث

دستگیری اوباش سابقه دار در کرج


رییس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری اوباش سابقه دار منطقه میانجاده خبر داد و گفت: در این میان چندین قبضه سلاح گرم و سرد کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سرهنگ نور محمد فتحی زاده، رییس پلیس امنیت عمومی استان البرز، صبح امروز در جمه خبرنگاران، گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر حمل سلاح سرد و گرم توسط یکی از اوباش منطقه میانجاده شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ابتدا از صحت خبر مطمئن شده و سپس با هماهنگی مقام قضایی ضمن زیر نظر گرفتن اقدامات متهم در یک فرصت مناسب به مخفیگاه وی اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

سرهنگ فتحی زاده با بیان این که متهم از اوباش سابقه دار منطقه میانجاده است، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کمری و 14 قبضه سلاح سرد اعم از شمشیر و قمه و .

کشف شد.

رییس پلیس امنیت عمومی یادآور شد: پلیس همه اوباش سابقه دار را زیر نظر دارد و در صورت ارتکاب جرم توسط آن ها سریع وارد عمل شده و آن ها را دستگیر می کند.

انتهای پیام/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اوباش سابقه دار در کرج

دستگیری اوباش سابقه دار در کرج