مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-06سياسي

500 هزار تومان درآمد ماهیانه کوله بران درآذربایجان غربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلال محمودزاده درباره وضعیت معیشتی کوله بران در آذربایجان غربی، گفت:حال اقتصادی کوله بران در استان آذربایجان غربی بسیار تاسف بار است بنابراین ازدولت تقاضا داریم به طریق اورژانسی به وضعیت نابسامان کوله بران با برنامه .

- نماینده مردم مهاباد در مجلس با بیان اینکه برخی از کوله بران آذربایجان غربی تنها برای کسب 500هزار تومان درماه جان خود را از دست می دهند، گفت: فرصت سازی، جایگزین تهدید در مرز های اقتصادی آذربایجان غربی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلال محمودزاده درباره وضعیت معیشتی کوله بران در آذربایجان غربی، گفت:حال اقتصادی کوله بران در استان آذربایجان غربی بسیار تاسف بار است بنابراین ازدولت تقاضا داریم به طریق اورژانسی به وضعیت نابسامان کوله بران با برنامه ریزی اقتصادی ورودکند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کوله بران در سرما وگرما تنها برای تامین معیشت اقتصادی خانواده شان دست به کوله بری می زنند تصریح کرد: سزاوار نیست با بی مهری تمام با کوله برانی که تنها برای تامین نیاز های اولیه معیشتی شان دست به کوله بری می زنند، برخورد قهری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هزار تومان درآمد ماهیانه کوله بران درآذربایجان غربی

500 هزار تومان درآمد ماهیانه کوله بران درآذربایجان غربی