مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-06سياسي

اصلاحات در گیر و دار مناقشات/ روحانی؛ نیرویی کاملا اصولگرا!


جبهه اصلاحات در مقطع کنونی، هم در تئوری و هم در عمل درگیر مناقشات بسیاری است و نیروهای این جبهه هنوز نمی دانند که از یک سو برای ادامه حیات سیاسی باید چه سازوکاری را در پیش بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگرو دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه شرق در گزارشی با عنوان دوراهی اصلاح طلبان رضا خاتمی، معین و صفایی یا ائتلاف؟ با بررسی سخنان (باتوجه به سابقه فعالیت سیاسی اش و عضویت چندین ساله اش در جامعه روحانیت مبارز) و ائتلاف اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم با نیروهای غیراصلاح طلب می گویند که این بار از تاکتیک ائتلاف یا حتی حمایت از غیراصلاح طلبان استفاده نمی کنیم و همان طور که ناصری گفته باید به سمت اعلام نامزدی شخصیت های مطرح اصلاحات مانند محمدرضا خاتمی، معین یا صفایی فراهانی برویم.

این دیدگاه شاید از لحاظ عملی چندان نتیجه انتخاباتی خاصی درپی نداشته باشد؛ زیرا با مشاهده روند بررسی صلاحیت ها در انتخابات مجلس می شود حدس زد که احتمال تأیید صلاحیت چنین نیروهایی کم است.

اما مطرح کنندگان چنین ایده ای هم چندان به برنده شدن در انتخابات فکر نمی کنند، بلکه خواسته خود را احیای هویت اصلاح طلبی و ترمیم سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان معرفی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات در گیر و دار مناقشات/ روحانی؛ نیرویی کاملا اصولگرا!

اصلاحات در گیر و دار مناقشات/ روحانی؛ نیرویی کاملا اصولگرا!