مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-06سياسي

ظرفیت فضای مجازی برای برنامه های تبلیغی استفاده شود


نقش مشعل داران هدایت و پرچم داران مکتب اهل بیت (ع) در تربیت نسل های جوان جامعه و گام دوم انقلاب باید در جامعه اسلامی برجسته و تبیین شود.

- گناوه- امام جمعه گناوه گفت: نقش مشعل داران هدایت و پرچم داران مکتب اهل بیت (ع) در تربیت نسل های جوان جامعه و گام دوم انقلاب باید در جامعه اسلامی برجسته و تبیین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح دوشنبه در نشست بررسی پذیرش در حوزه علمیه خواهران گناوه گفت: حوزه های علمیه بخصوص حوزه خواهران در عرصه های مختلف نقش مؤثر و پررنگی در هدایت جامعه دارند.

حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره به اهمیت هدایت جامعه از دیدگاه اسلام و اهل بیت (ع) اضافه کرد: نقش مشعل داران هدایت و پرچم داران مکتب اهل بیت (ع) در تربیت نسل های جوان جامعه و گام دوم انقلاب باید در جامعه اسلامی برجسته و تبیین شود.

وی اضافه کرد: امروز آموزش و پرورش، پایگاه های بسیج، هیئت های مذهبی، فرهنگیان همه به عنوان یک ظرفیت بالا و پتانسیل بزرگ هستند که باید از این ظرفیت ها برای جذب نیروهای مؤمن و معتقد در حوزه های خواهران و برادران حداکثر بهره را برد.

امام جمعه گناوه گفت: امروز دشمنان با تبلیغات سو سعی در تبلیغ علیه روحانیت دارند که وظیفه همه ما در این رابطه روشنگری و هدایت جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت فضای مجازی برای برنامه های تبلیغی استفاده شود

ظرفیت فضای مجازی برای برنامه های تبلیغی استفاده شود