مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-06ورزشي

دخالت بی جایی که سبب ایجاد حواشی در مجمع بدنسازی اصفهان شد


پنجشنبه هفته گذشته مجمع سالانه هیأت بدنسازی و پرورش اندام اصفهان، با حضور رییس فدراسیون، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای مجمع برگزار شد که حواشی زیادی به همراه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پنجشنبه هفته گذشته مجمع سالانه هیأت بدنسازی و پرورش اندام اصفهان، با حضور رییس فدراسیون، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای مجمع برگزار شد.

پس از اتمام این مجمع، اخبار و بیانیه های مختلفی منتشر شد که این نشست سالانه را وارد حاشیه کرد؛ طبق اخبار منتشر شده از ورود یکی از اعضای مجمع به جلسه جلوگیری شده است؛ در خبرها ذکر شده بود که سرپرست هیأت بدنسازی شهرستان فلاورجان از حضور در مجمع منع شده و مسببان عدم حضور نماینده فلاورجان در این مجمع یارمحمدیان رییس هیأت استان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان اصفهان اعلام شده بودند.

این موضوع با واکنش رییسی، رییس اداره کل ورزش و جوانان فلاورجان نیز همراه بود تا حواشی های این موضوع بیش از پیش گسترش یابد؛ رییس اداره کل ورزش و جوانان فلاورجان با صدور بیانیه ای در فضای مجازی اعلام کرده بود مسؤولان هیأت بدنسازی استان اصفهان غیر ورزشی و سیاسی هستند و این حرکت عمدی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت بی جایی که سبب ایجاد حواشی در مجمع بدنسازی اصفهان شد

دخالت بی جایی که سبب ایجاد حواشی در مجمع بدنسازی اصفهان شد