مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-06اقتصادي

بندرچند منظوره خمیر با 70درصد پیشرفت فیزیکی به بهره برداری می رسد


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بندر چند منظوره خمیر با 70 درصد پیشرفت فیزیکی پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اله مراد عفیفی پور در حاشیه بازدید از روند عملیات احداث بندر چند منظوره خمیر بیان داشت: بندر چند منظوره خمیر که با هدف ایجاد کانونی مهم برای صادرات مواد معدنی و افزایش راندمان تجارت محلی و منطقه ای احداث شده است با 70 درصد پیشرفت فیزیکی پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عفیفی پور با بیان اینکه چهار پست اسکله به صورت شمع و عرشه و مسیر دسترسی به طول 744 متر از ساحل تا اسکله ها از جمله بخش های این پروژه بندر سازی است اظهار داشت: در فاز اول این پروژه مسیر دسترسی دریایی شامل دایک سنگی به طول 616 متر اجرا شد.

وی در تشریح فاز دوم این پروژه اظهار داشت: اجرای لایه های روسازی دایک دسترسی، احداث پل دسترسی از انتها دایک تا محل اسکله، احداث اسکله به همراه تهیه و نصب تأسیسات برقی و مکانیکی در فاز دوم طرح پیش بینی شده که بازدید امروز مبین این موضوع می باشد که پروژه مذکور از روند قابل قبولی برخوردار است.

این مقام مسئول احداث و بهره برداری از این بندرگاه را اقدامی مهم در جهت تقویت و تعمیق تجارت دریایی در شهر تاریخی و تالابی بندر خمیر و ایجاد بستر مناسب جهت سرمایه گذاری و ایجاد اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرچند منظوره خمیر با 70درصد پیشرفت فیزیکی به بهره برداری می رسد

بندرچند منظوره خمیر با 70درصد پیشرفت فیزیکی به بهره برداری می رسد