مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-06اقتصادي

کاهش 30 درصدی «تعدیل نیرو» در قطب شهر ک های صنعتی کشور


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی میرزایی صبح امروز در نشستی با مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ساوه اظهار کرد: بیماری کرونا که یک بیماری چندوجهی بوده و روابط اجتماعی، صنعت و اقتصاد را تحت تاثیر قرار داده، دنیا را گرفتار مشکلاتی کرده اما نمی توان با وجود این بیماری صنعت را تعطیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه شیوع کرونا نقش خود را در منفی شدن رشد اقتصادی در دنیا نشان داد، افزود: در اسفند ماه سال 98 و همزمان با شیوع کرونا، برخی واحدهای تولیدی ساوه اقدام به تعطیلی موقت کارخانه ها یا فعالیت با ظرفیت کمتر کردند و خوشبختانه با اتخاذ تدابیر لازم و رعایت پروتکل های بهداشتی واحدی تعطیل یا با تعدیل نیرو مواجه نشد.

فرماندار ساوه افزود: علیرغم نوساناتی که وجود داشت خوشبختانه مشکلی در پرداخت حقوق کارگران به وجود نیامد که این نشان دهند آن است که اهالی صنعت در ساوه حرفه و تجربه لازم را دارا هستند و خودشان از ابتدا پایه گذار صنعت خود بوده و در آن رشد یافته اند.

میرزایی در ادامه به ارائه آماری از وضعیت اشتغال در شهرستان ساوه پرداخت و گفت: در سال 98 نسبت به سال 97 شاهد کاهش 30 درصدی تعدیل نیرو بودیم و در مدت مشابه تعداد واحدهای دارای حقوق معوق نیز 60 درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی «تعدیل نیرو» در قطب شهر ک های صنعتی کشور

کاهش 30 درصدی «تعدیل نیرو» در قطب شهر ک های صنعتی کشور