مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-06پزشكي

عموم مردم به ماسک فیلتردار نیاز ندارند


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: افراد معمولی در جامعه نیاز به استفاده از ماسک فیلتردار ندارند و تحمل این ماسک ها به دلیل شرایط ویژه در دوخت آن برای همه آسان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه احمدی با بیان اینکه برای تمام بیماری های عفونی، رعایت بهداشت دست و شستشوی حداقل 30 ثانیه، به خصوص در مواقعی که آلودگی قابل رؤیت باشد ضروری است، گفت: استفاده از محلول با پایه الکلی به مدت 20 تا 30 ثانیه و رعایت بهداشت تنفسی نیز یکی دیگر از اقدامات پیشگیرانه در این حوزه است، همچنین رعایت فاصله اجتماعی یک تا دو متر و عدم حضور در مواقع غیر ضروری در محیط های پر ازدحام و استفاده از ماسک از جمله توصیه های پیشگیرانه است.

متخصص طب کار و بیماری های شغلی تاکید کرد: انواع مختلف ماسک که در دسترس عموم مردم قرار دارد هر کدام شرایط استفاده به خصوصی دارد اما استفاده از ماسک، نفی کننده اهمیت سه رکن قبلی نیست در واقع ماسک مکمل برای سایر موضوعات است.

متخصص طب کار و بیماری های شغلی با اشاره به اینکه در سطح جامعه سه نوع ماسک مورد استفاده قرار می گیرد که ماسک های پارچه ای، جراحی و فیلتر دار از آن جمله هستند، ادامه داد: ماسک های پارچه ای عموماً در منزل تهیه می شود و افراد بدون بیماری زمینه ای می توانند از این ماسک های پارچه ای استفاده کنند اما در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عموم مردم به ماسک فیلتردار نیاز ندارند

عموم مردم به ماسک فیلتردار نیاز ندارند