مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-06اقتصادي

حکایت مزرعه داری استاندار مازندران


استاندار مازندران در مراسم تجلیل از دهیاران مازندران از فعالیت کشاورزی در زمینی به مساحت 4 هزار متر خبر داد و گفت: در این مجموعه طرح پرورش ماهی و دام در حال اجرایی شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در مراسم تجلیل از دهیاران استان که به صورت ویدئوکنفرانسی با چند شهرستان دیگر برگزار شد، بخشی اعظمی از مطالبش را درباره توسعه فعالیت های اقتصادی اختصاص داد.

توسعه فعالیت های اقتصادی در روستاها با محوریت دهیاران، توجه به ظرفیت روستاها با محوریت فعالیت اقتصادی، ایجاد اشتغال در روستاها با استفاده از امکانات موجود از دیگر مباحث مطرح شده استاندار در این جلسه بود.

حسین زادگان در بخشی دیگر از صحبت ها به فعالیت اقتصادی که در روستای محل تولدش در ساری مشغول به آن است اشاره کرد و گفت: در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع، طرح پرورش ماهی و دام را در حال اجرا دارم.

وی ادامه داد: همچنین کشت برخی محصولات کشاورزی که مورد علاقه مندی خودم هست را انجام می دهم.

استاندار مازندران همچنین خبر از آغاز برداشت عسل تولیدی از مزرعه زنبورداری خویش داد و گفت: برای ادامه فعالیت این مجموعه کوچک اقتصادی در زمین 4 هزار متری از چند نیرو و همچنین از ظرفیت نیروی کار فصلی در زمان برداشت محصولات استفاده می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت مزرعه داری استاندار مازندران

حکایت مزرعه داری استاندار مازندران