مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-06اقتصادي

مراحل پایانی اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده/ابلاغ آن تا یک ماه دیگر


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از سال گذشته مالیات بر ارزش افزوده از مالیات مستقیم بیشتر شده است، گفت: تا یک ماه دیگر که ایرادات قانون برطرف و ابلاغ آن صورت گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی امروز در جلسه شورای شهرستان کرمان با اشاره به مباحث بودجه ای کشور در سال جاری اظهار داشت: کلیت وضعیت بودجه در سال 99 وضعیت مناسبی نیست و پیش بینی می شود معادل 40 درصد کسری بودجه کشور داشته باشیم، یعنی در بودجه جاری و عمرانی مشکل خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: کل بودجه کشور با شرایط خاصی رو به رو است اما با این حال باید از آن خوب استفاده کرد و با توجه به شرایطی که داریم اولویت های شهر، بخش و منطقه را مشخص و بر اساس آنها برنامه ریزی و کار کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از شهرداران و مدیران خواست تا اولویت های خود را با توجه به شرایط بودجه ای مشخص کنند تا در شورای برنامه ریزی در سرفصل های مرتبط قرار داده شوند.

پورابراهیمی بیان کرد: در ارتباط با معین های اقتصادی کار را به صورت جدی تر شروع کنیم به عنوان نمونه با شرکت مس باهنر توافق کردیم که فعالیت سرمایه گذاری در معدن مس را برای رسیدن به کاتدی که خوراک خودشان است آغاز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل پایانی اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده/ابلاغ آن تا یک ماه دیگر

مراحل پایانی اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده/ابلاغ آن تا یک ماه دیگر