مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-06سياسي

جدا شدن اراده ملت از شورای هماهنگی اصلاح طلبان


عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران با اشاره به جلسه اخیر این شورا، از احتمال جدا شدن این حزب از شورای هماهنگی اصلاح طلبان خبر داد.

- ایسنا/فارس عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران با اشاره به جلسه اخیر این شورا، از احتمال جدا شدن این حزب از شورای هماهنگی اصلاح طلبان خبر داد.

اسفندیار دهقان ناصرآبادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در جلسه روز جمعه 13 تیر که با حضور اکثر اعضای شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران (حاما) تشکیل شد، راهبرد اصلی در قالب دو برنامه ادامه حضور در شورای هماهنگی و شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و دیگری خروج از این شورا بود، مورد بررسی قرار گرفت.

دهقان ناصرآبادی با بیان اینکه اعضای موافق و مخالف با هر دو برنامه نظرات خود را ارائه دادند، گفت: در نهایت و با رای گیری که به شکل کتبی انجام شد و اکثریت قاطع به خروج از شورای هماهنگی رای دادند.

او با اشاره به همراهی حاما طی 2 دهه گذشته با ائتلاف احزاب اصلاح طلب، گفت: این نظر تا زمان برگزاری کنگره، مد نظر خواهد بود و در زمان برگزاری کنگره نیز در رابطه با این راهبرد، رای گیری انجام خواهد شد.

عضو شورای مرکزی حاما افزود: دلیل اصلی خروج این حزب از شورای هماهنگی اصلاح طلبان، نوع رفتار و کنش سیاسی سایر احزاب حاضر در این شوراست، به طوریکه برخی احزاب با عملکرد خود، کار حزبی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدا شدن اراده ملت از شورای هماهنگی اصلاح طلبان

جدا شدن اراده ملت از شورای هماهنگی اصلاح طلبان