مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-06سياسي

تایید نهایی پروتکل های بهداشتی نمایشگاه در دوره کرونا


مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران از موافقت نهایی وزارت بهداشت با دستور العمل بهداشتی این شرکت برای برگزاری نمایشگاه در دوره کرونا خبر داد.

- مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران از موافقت نهایی وزارت بهداشت با دستور العمل بهداشتی این شرکت برای برگزاری نمایشگاه در دوره کرونا خبر داد.

بهمن حسین زاده در گفتوگو با ایسنا، بیان کرد: یکی از اصلی ترین مسائلی که در ماه های گذشته بحث درباره آن ادامه داشت، موضوع چگونگی برگزاری نمایشگاه در دوره شیوع ویروس کرونا بود؛ به طوری که هم فعالان اقتصادی با ضرر و زیان جدی مواجه نشوند و هم پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

وی با اشاره به پیگیری های شرکت نمایشگاه ها برای رسیدن به یک راه حل دو جانبه توضیح داد: براساس دستور ستاد ملی کرونا جلسه تخصصی در حوزه بهداشت اماکن وزارت بهداشت تشکیل شد و در چارچوب آن سیاست های تعریف شده از سوی شرکت نمایشگاه ها برای برگزاری بهداشتی این رویدادها به نمایندگان وزارت بهداشت ارائه شد.

پس از طرح این مسئله و تشریح شرایط در نظر گرفته شده، وزارت بهداشت با آن موافقت کرد و دو طرف به یک پروتکل مشترک دست یافتند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که در حال حاضر برگزاری هر نمایشگاهی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید نهایی پروتکل های بهداشتی نمایشگاه در دوره کرونا

تایید نهایی پروتکل های بهداشتی نمایشگاه در دوره کرونا