مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-06اقتصادي

انجام 14 هزار پیوندک سرشاخه گردو در ملایر


رییس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی ملایر از انجام 14 هزار پیوندک سرشاخه های گردو در ملایر طی سال گذشته و امسال خبر داد.

- سید مهدی میرباقری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه شهرستان ملایر در تولید انواع محصولات کشاورزی جایگاه خوبی را در استان دارد اظهار کرد: در حال حاضر ملایر در تولید انگور، گردو، آلبالو و گیلاس، بادام و.

رتبه اول و دوم را کسب کرده است.

  وی با اشاره به اینکه بعد از تویسرکان ملایر در تولید گردو رتبه دوم استان را دارد افزود: بالا بردن کیفیت محصولات کشاورزی و اصلاح باغات و اراضی از اولویت های جهاد کشاورزی این شهرستان است.

رییس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی ملایر با بیان اینکه در راستای سند راهبردی استان تعهد شهرستان ملایر برای پیوند سرشاخه های گردو سالانه 7 هزار مورد بود گفت: سال گذشته و امسال 14 هزار و 860 مورد پیوندک سرشاخه کاری گردو در باغات ملایر انجام شد.

وی  با بیان اینکه شروع پیوندک ها از اواخر فروردین ماه شروع و 6 گروه در این زمینه در مناطق مختلف شهرستان فعالیت داشتند گفت: این طرح توسط کارشناسان و بخش خصوصی و مشارکت مردم انجام شد.

میرباقری با بیان اینکه این طرح با هدف اصلاح باغات گردو انجام می شود و یک اولویت است تصریح کرد: این طرح بعد از سه سال به باردهی می رسد که یکی ازمهمتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 14 هزار پیوندک سرشاخه گردو در ملایر

انجام 14 هزار پیوندک سرشاخه گردو در ملایر