مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-06سياسي

دستگاه قضایی از احیای واحدهای تولیدی حمایت می کند


توجه به نیاز و خواست تولیدکنندگان همچنین تعامل با تولیدکنندگان و احیای خطوط تولیدی متوقف شده، یکی از اصلی ترین ارکان تحقق جهش تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین دهقان طزرجانی، پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک در عقدا اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت های موجود در سطح شهر عقدا می توان در راستای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های کلان اقتصادی کشور گام های اساسی برداشت.

این مقام قضایی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در چند سال گذشته یک هدف را ایشان مدنظر گرفته است و آن تولیدهرچه بیشتر و با کیفیت واحدهای تولیدی بوده که در راستای آن رییس دستگاه قضا نیز برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی باروحیه ای جهادی وارد میدان عمل شده است.

وی در خصوص هدف از این بازدید اظهار داشت: حمایت حقوقی و قضایی از کار، تولید و اشتغال به منظور تحقق شعار جهش تولید هدف این بازدید بوده است.

دهقان تصریح کرد: برای جهش تولید بیش از هر موضوعی باید به شخص تولیدکننده توجه شده که نیازمند حمایت های حقوقی، قضایی و معنوی است زیرا با نبود این حمایت ها امکان رشد تولید هم وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی از احیای واحدهای تولیدی حمایت می کند

دستگاه قضایی از احیای واحدهای تولیدی حمایت می کند