مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-06اقتصادي

افزایش 70 درصدی درآمد شهرداری خمین


شهردار خمین از افزایش 70 درصدی درآمد این شهر نسبت به سال گذشته خبر داد.

- شهردار خمین گفت: درآمد مدیریت شهری زادگاه امام راحل در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه قبل 70 درصد افزایش دارد و 137 میلیارد ریال منابع مالی در این مدت کسب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ابوالفضل مرتضیان روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته شهرداری و دهیاری اظهار داشت: مدیریت شهری خمین در بهار پارسال 80 میلیارد ریال درآمد داشت که رشد درآمد با توجه به شیوع ویروس کرونا قابل توجه است.

وی، ارزش افزوده و وصول عوارض و مطالبات را از منابع درآمدی شهرداری بیان کرد و افزود: 40 میلیارد ریال از درآمد امسال شهرداری خمین مربوط به ارزش افزوده و بقیه از پرداخت عوارض و مطالبات به این نهاد خدماتی بوده است.

شهردار خمین تاکید کرد: رشد درآمد شهری بهره گیری شهرداری از توان تمام نیروها برای ارایه خدمات به شهروندان را نشان می دهد.

مرتضیان یادآور شد: شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی را برای بسیاری از اصناف ایجاد کرد و سبب کاهش درآمد آن ها شد و شهرداری به منظور همکاری با شهروندان فرصت بیشتری برای پرداخت مطالبات به اصناف آسیب خورده از کرونا داده است.

وی ادامه داد: آرای تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرخمین کمتر از 40 مورد است و این ساخت و سازها در تمام مناطق شهری وجود دارد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 70 درصدی درآمد شهرداری خمین

افزایش 70 درصدی درآمد شهرداری خمین