مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-06اقتصادي

تمدید طرح بخشودگی جرایم بانکی مشتریان بانک مسکن


معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح بخشودگی جرایم تسهیلات بانک مسکن با عنوان طرح میثاق تمدید شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح بخشودگی جرایم تسهیلات بانک مسکن با عنوان طرح میثاق تمدید شد.

سید حمزه موسوی اطهر در جمع خبرنگاران، افزود: تسهیلات گیرندگان بانک مسکن که بنا به هر دلیلی مشمول پرداخت جریمه شده اند می توانند در فرصت باقی مانده از این طرح بخشودگی استفاده کنند.

وی اظهارکرد: مشتریانی که تا پایان تیرماه جاری نسبت به پرداخت تمام یا بخشی از مانده بدهی خود اقدام کنند مشمول بخشودگی جرایم بانکی بابت دیرکرد پرداخت مطابق با ضوابط طرح میثاق خواهند شد.

معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که طرح یک بار تا پایان خرداد ماه تمدید شده بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از مشمولین به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستند در موعد مقرر از این فرصت بهره مند شوند تمدید طرح تا پایان تیرماه مورد موافقت کمیسیون عالی وصول مطالبات بانک مسکن قرار گرفت.

موسوی اطهر عنوان کرد: بر اساس این طرح در صورت واریز نقدی هرمیزان از مطالبات غیرجاری انواع تسهیلات پرداختی، خالص جرائم محاسبه شده بر اساس نوع قرارداد (حسب مورد 6 تا 14 درصد از نر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید طرح بخشودگی جرایم بانکی مشتریان بانک مسکن

تمدید طرح بخشودگی جرایم بانکی مشتریان بانک مسکن