مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-06اجتماعي

تشدید برخورد با برگزارکنندگان تورهای غیرمجاز در مرکزی


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از برخورد جدی و قانونی با متخلفان برگزارکننده تورهای گردشگری غیرمجاز در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی مرزبان از برخورد جدی و قانونی با متخلفان برگزارکننده تورهای گردشگری غیرمجاز در استان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا با نصب بنر و پلاکارد در نقاط پر تردد و مرکز شهر، از عواقب سفر با تورهای غیرمجاز به مردم اطلاع رسانی انجام شده است.

️سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی افزود: در حال حاضر شاهد مراجعه افرادی هستیم که به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی و پایین بودن کیفیت خدمات و عدم پایبندی مجریان تور به تعهدات خود، از این تورها شکایت می کنند که اغلب آنها تورهایی هستند که به صورت غیرمجاز اجرا می شود.

وی گفت: متأسفانه متولیان تورهای غیرمجاز، که اخیراً از طریق شبکه های مجازی نیز به انجام تبلیغات می پردازند، شناخت کافی از گردشگری ندارند و به صنعت گردشگری و تورگردانی استان و به چرخه صنعت گردشگری ضربه می زند.

️مرزبان به اطلاع رسانی هایی در این مورد هم اشاره کرد و افزود: هشدار برای تورهای مسافرتی و گردشگری از سوی افراد غیرمجاز به عموم مردم داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد با برگزارکنندگان تورهای غیرمجاز در مرکزی

تشدید برخورد با برگزارکنندگان تورهای غیرمجاز در مرکزی