مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-06اجتماعي

بررسی چهار پروژه ساماندهی در ابنیه های تاریخی و موقوفه زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از تعامل بین اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در خصوص ابینه تاریخی وقف شده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اوقاف زنجان، امیرارجمند در نشست بین اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، گفت: موقوفات بخشی از حافظه تاریخی و مذهبی استان زنجان در سطح کشور و دنیای اسلام است و احیا و نگهداری آنها بر اساس نیات واقفین امری است که باید با همکاری تعامل بین اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در خصوص ابینه تاریخی وقف شده محقق شود.

وی تصریح کرد: این همکاری، تفاهم و تعامل حفاظت و صیانت از مواریث تاریخی را تسهیل کرده و موجب اجرای آنها به طور تخصصی خواهد شد.

ارجمند افزود: در این نشست بررسی و مطالعه طرح جامعه بقعه قیدار نبی (ع)، طرح جامع امامزاده اسماعیل شناط ابهر، کاروانسرای عباسی شهر نیک پی، مجموعه بقعه چلبی اوغلو سلطانیه انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان تاکید کرد: امید است که در نتیجه ی چنین تعاملات و جلساتی، کارهایی ماندگار و ارزشمند در جامعه به ودیعه مانده و در راستای حل مشکلات جامعه نیز به کار آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چهار پروژه ساماندهی در ابنیه های تاریخی و موقوفه زنجان

بررسی چهار پروژه ساماندهی در ابنیه های تاریخی و موقوفه زنجان